DÖKÜMANLAR

Franchise Yönetim Sistemi

Aybil
ModelFranchise Yönetim Sistemi

Mal kabulünden satışa kadar, franchise tarafında yapılan tüm işlemlerin merkezi olarak yönetilmesini ve kontrol altında tutulmasını sağlayan genişletilmiş bir Franchise Yönetim sistemidir.
Zincirin kullanmakta olduğu ERP, üretim takip, bayi sipariş ve E-Ticaret sistemleri ilede iletişim halinde, platformlar arası entegrasyonu sağlayan bir portaldır.

Franchise'ın yapacağı tüm satışlar kayıt altında tutularak merkez tarafından izlenmesi ve raporlanması sağlanır. Böylece, zincirin markası kullanılarak ya da kullanılmayarak yapılacak farklı ürün satışları tespit edilebilir.
Franchiselerde kullanılacak olan T-POS Satış Noktası Sistemi merkezi olarak yönetilebilir. Böylece, ürünler, bölge ve şube bazlı ürün fiyatları, reçeteler, menüler, … vb için franchising tarafında standardizasyon sağlanmış olur.
Franchisinglerde yapılan denetim sonuçlarının sistem üzerinden girilmesi sağlanır. Böylece, denetimin ne zaman başladığı ve sonlandığı, denetim sonuçlarının ne olduğu bilgilerine anında erişmeyi sağlamanın yanı sıra denetimin daha gerçekçi yapılması sağlanır.
Günün şartlarına göre ortaya çıkabilecek güncelleme ve eklenti ihtiyaçları karşılanır ve sisteme entegre bir şekilde çalıştırılır. Böylece, tüm ihtiyaçların karşılandığı yaşayan bir sisteme sahip olunur.

Sistem Detayları;

Satış Yönetimi
Franchise Yazarkasa İzleme ve Yönetimi
Stok ve Sipariş
Denetim Sistemi
Finans ve Risk Yönetimi
Sadakat Kart
Franchise Haberleşme Sistemi
Eğitim Sistemi
Anket Sistemi
Mobil Uygulamalar
Franchise Satış Pos Sistemi (T-POS)

 

Franchise'ın yaptığı tüm satışları merkezden yönetebilme
Franchise'ın satışını yapabileceği ürünleri ve satış fiyatlarını bölge ve şube bazlı belirleyebilme
Franchise'ın yazarkasa satışlarını online izleme
Franchise'ın web sipariş ile verdiği sipariş ve yaptığı satışları karşılaştırabilme
Franchise stoklarını kontrol edebilme
FRANCHISING’lerde menü tanımlama, personel tanımlama, indirim oranları gibi fonksiyonları merkezîleştirerek güvenli bir sistem oluşturur.
Bölge ve şube bazlı menü ve fiyat belirleme imkanı sunar.
Zincir işletmelerde işlerin tek tek yapılmasını önleyerek, işletmelere hız kazandırır. Çift yönlü bağlantı ile tüm mağazalara bağlanarak Z raporu alır, Satış Noktası terminallerini sıfırlar, mağazada yapılması istenen değişiklikleri aktif eder.
İşletmelerde yapılabilecek olası hataları önler. Örneğin; işletmede uygulanacak bir indirimin her şubede aynı gün, aynı saat ve aynı dakikada uygulanmasını sağlar.
Yetki seviyeleri yönetimi sayesinde kullanıcıların sadece kendi sorumluluk ve yetkileri dahilinde olan bilgilere ulaşmasını sağlar, yetki sahibi olmayan kişilerin bilgilere ulaşmasını engeller.
Zincir işletmeler için ürettiği 80’i aşkın konsolide rapor ile merkez yönetimin önünü görmesini sağlayarak, zamanında ve sağlıklı kararlar almasını sağlar. Kullanıcı taleplerine göre özel raporlar oluşturulmasına izin verir.
SAP vb. türü ERP uygulamaları ile sağladığı tam entegrasyon sayesinde işletmelerin verimli çalışmasını sağlar. Tüm satış bilgilerini MS Excel, HTML, txt formatlarında istenen yere aktarır.
İstenildiği an merkezden şubenin satış noktası yönetim sistemi anında durdurulabilir veya güncellenebilir.

 

Franchise'ın marka bünyesi altında bağımsız olarak kendine ait farklı ürün ve hizmet satışları marka imajını zedeleyebilir. Bu durumun önüne geçmek için şubenin ve yaptığı satışların izlenerek kayıt altında tutulması önemlidir
Franchise'ın, kullanacağı T-POS Cafe - Restaurant otomasyonu ile yaptığı tüm satış işlemleri merkezi olarak kontrol altındadır, Franchise'ın günlük, haftalık, aylık cirosu, ürün bazında satış raporları ve dış tedarikçi verileri izlenebilirliği sunmaktadır.
Anlık ve geçmişe yönelik raporlara yöneticiler internet erişiminin olduğu her zaman cep telefonu, tablet ve bilgisayarlarından anında erişebileceklerdir.

Franchise, merkez veya bölgenin belirlediği ürünler dışında başka bir ürün veya hizmet satışında bulunamaz, satışını yapabileceği ürünleri ve fiyatlarını merkez veya bölge belirler ve şubenin otomasyonuna aktarır.
Merkez veya Bölge istediği anda bir ürünün satışını durdurabilir, yeni bir ürün satışına başlayabilir. Satışı durdurulan bir ürün şube tarafında müşteri adisyonuna eklenemez veya hızlı satışı yapılamaz.

Yeni nesil yazarkasa entegrasyonu tamamlanmıştır.

Franchise'ın yaptığı tüm satışlar, şube otomasyonu üzerinden yapılacaktır, otomasyondan yapılan tüm işlemlerin mali onaylı fişleri şubelerde bulunan yazarkasalardan otomatik olarak çıkartılır, şube ayrıca fiş vermek için yazarkasada işlem yapmaz.

Franchise'ın yazarkasa satış işlemleri, sistem tarafından kayıt altındadır. Franchise merkez veya bölge tarafından tanımlanmamış bir ürünü veya merkezden alması gereken bir ürünü dışarıdan tedarik ederek şüphe çekmemek için otomasyona girmeden yazarkasa üzerinden manuel olarak işlem yaparsa, otomasyon ve yazarkasa gün sonu tutarları tutmayacak ve sistem merkeze veya bölgeye uyarı verecektir, bu durumu alışkanlık haline getiren Franchise'ler riskli olarak işaretlenecek ve rapor olarak merkez veya bölgeye sunulacaktır.

Franchise'ın sipariş sistemi üzerinden verdiği ve kendisine gönderilmiş olan ürünler ile yaptığı satışların karşılaştırılarak, tutarsızlıklar listelenmektedir.

Franchise verdiği siparişten çok daha fazla ürün satışı yapıyorsa dışarıdan kaçak ürün alımı yaptığı varsayılarak riskli olarak işaretlenerek merkez veya bölgeye raporlanması sağlanmaktadır.

Üretim

Franchise tarafından satışı yapılan ve Franchise nezdinde bir üretim süreci bulunan ürünlerin üretim reçeteleri merkez veya bölge tarafından belirlenerek Franchise otomasyonlarına aktarılır.

Franchise gönderilen ve Franchise satışı yapılan her ürün bu reçetelere göre de stoklardan düşülerek şube nezdinde gerçek stok takibi yapılabilir. 
Üretim gören ürünlerin maliyetleri de Franchise bazında hesaplanarak raporlanabilir.

Merkez veya bölgeden barkod sistemi ile şubeye sevk edilen ürünler, şube tarafından da aynı barkodlar okutularak girişi yapılır, böylece Franchise gönderilen ve Franchise'ın aldığı ürünlerde tutarsızlık olması ortadan kalkar, şubede kendi stoklarını güncel olarak kontrol edebilecektir.

Merkezi olarak tüm ürünlerin sunum şekilleri ve reçeteleri tanımlanarak şube tarafında adisyona eklenen her ürün mutfağa aktarıldığı anda, mutfak personeli ürün içerisinde kullanılacak alt malzemelere ve sunum şekline erişerek tüm Franchise'ler aynı standart yapıya ulaşılması sağlanabilecektir. Ayrıca, Franchise'lere pişmemiş veya şerbetlenmemiş vb. şeklinde iletilen ürünlerin Franchise'de nasıl hazırlanacağı tek tıklama ile PC ekranlarında ulaşabilecek ve lezzet tüm Zincir şubelerinde standarta kavuşabilecektir.

Burada anlatılanlar haricinde yüzlerce farklı özellik bu sistem içerisinde bulunmaktadır.

Mobil Uygulamalar
Garson Çağrı Sistemi
Bilgi ve Reklam Ekranları Merkezi Yönetimi (Digital Signage)
Finans - Risk Yönetimi
Anket ve Eğitim Sistemi
Denetim Sistemi

Sizi Arayalım mı?

Aşağıdaki formu doldurun, uzmanlarımız aracılığıyla sizi hemen arayalım, ihtiyaçlarınızı dinleyerek çözümler sunalım.

Sizi Arayalım mı?